Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Moc hezký blog, podle fotek i krásná a zajímavá krajinaR^.

0 0
možnosti
Foto

J90a93n71a 11M83a73j23o95v65á

14. 7. 2019 18:48

Právě jsem vás objevila, jsem zaujatá a těším se, až se vašimi blogy projdu pozpátku :-)

1 0
možnosti
VJ

Tak abyste spíš nebyla zklamaná :-) Ono je to tak trochu na jedno brdo. Poučuji o tom samém a nadávám pořád na to samé. ;-O Už bych s tím měl něco udělat ;-)

0 0
možnosti

Dobrý den, Vítězslave! To mám zase z Vašeho blogu radost. Prostě umíte napsat to, co člověka zajímá. A ještě hezky lidsky. Skoro se vidím jako bych kupovala lístek do toho muzea. To bych byla taky pěkně vytočená.

A co se týká seriálů (můj limit jsou tři díly...jediná výjimka byl House of Cards), nastupování do mhd vidím taky stejně.

Ale důležité je, že jste si tu cestu snad hezky užil.

A fotky jsou úžasné. Moc pěkně si ten mobil vede ve Vašich rukách.

Moc děkuji, že jsem se zase hodně obohatila.

0 0
možnosti

p.s. ještě k tomu oblečení, co tu máme v obchodech a eshopech. Oni to asi dělají především obchodníci. Kupují to, co ostatní "venku" nechtějí, dostanou to skoro zadarmo, a tady na to nandají hutnou marži. A lidi to kupují. Když to nejde na odbyt, tak se udělají (jako) slevy. Jde to na dračku:-)))) a je radost z nákupu ve slevě:-D

0 0
možnosti
JS

Paráda, děkuji :-)R^ Já o tomto místě právě vím díky Hře o trůny, když jsem scénu točenou tam viděla poprvé, tak jsem hned hledala, kde to je... Hledala spojení a plán byl let do Barcelony a potom do Bilbaa vlakem, kolik vás stála letenka?

0 0
možnosti
VJ

Zpáteční letenku jsem koupil, když byla v akci za 4,5 tisíce. Nechávám si zasílat akční nabídky z Pelikánu a z TripAdvisoru. Ono většinou se dají sehnat ještě levněji, ale to musí člověk číhat a není to na jistotu. Já většinou ve stejném čase objednávám ubytování přes Airbnb, takže porovnávám, aby mi to v daném čase vyšlo co nejlevněji dohromady. Minulý týden mi přišla nabídka zpáteční letenky za 4,5 tis do Dubaie od Smartwings (to jsem čuměl, běžné je tak za 8 tis.) a přes AirBNB jsem na daný čas našel ubytování v pobřežním mrakodrapu (někde v 50 patře s výhledem na moře) za 600 kč za noc. Jinak do Barcelony se dají chytit letenky opravdu levně, záleží jak to máte se svobodou volby volna v zaměstnání. Jeden letíte za 1500 a druhý den už 7500.

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...