Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I74v84a 20M42a41r15k15o86v27á

31. 1. 2019 20:20

A to je tedy moc pěkné... to jste mě potěšil...díkR^:-)

1 0
možnosti
VJ

To jsem rád, protože já jsem aktuálně smutný ;-(:-(:-/:-);-D;-)

0 0
možnosti
Foto

:-) to je nádhera... všechno...jste zcela neskutečný., moderní i nostalgik, tvořivý tak, že se moje slova za sebe stydí... jen totiž dívat se a žasnoutR^

0 0
možnosti
VJ

Dobrý den Vítězslave! Jsem moc ráda, že jste sem dal tenhle blog.

Líbí se mi fotky, i ty básně. Mají duši i smysl. A co víc? Jste to pořád Vy!

Takže díky!

0 0
možnosti

p.s. hudba zajímavá...pro mě písně While this Why a Passion:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...