Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

Moc zajímavá procházka a pěkný fotky, dík:-)R^

0 0
možnosti
Foto

:))takže když se naučím - čosohamnida, čo báb mókojo... dám tím navrch očima Kocoura ze Shreka najevo, že umírám hlady, mohlo by to jít?;-) protože víc ani ránu a jíst se musí. Ale děkuji za ten kurz, protože Vy prostě lákáte jako nejnemravnější reklama, co má táhla 100procentníR^

Vítězslave... vy jste prostě dokonalý... prostě krása fotky, nádherný superblogR^

0 0
možnosti
VJ

Tnx Radka. :-) I love to read this. 8-o

0 0
možnosti
BG

Chtěl jsem se učit hangúl a korejštinu. Bohužel jsem si vybral špatný den - den před státnicemi. ;-D Protože jsem toho měl plné zuby.

Nakouknul jsem, ale až budu mít víc času, přečtu si Váš článek důkladně. :-)

0 0
možnosti
VJ

Vítejte, Vítězslave!

A já myslela, že jste se ztratil:-)

Opět doslova vyčerpávající textová část (tedy co do obsahu).

Dostala jsem se až k přešitým bratrům, a tam mě ten popis zkolil:-)))))

Takže ještě budu ve výuce korejštiny pokračovat. Fotky jsou zajímavé. Jako vždy.

Díky za blog!

1 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...