Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Zajímavé povidaniR^ a fotky. Vypadá to tam moc pěkně.

0 0
možnosti
PK

Napsal a vyfotografoval jste to skutecne vyborne! Neco podobneho by jste asi nenasel ani v Kanade. Alespon nase priroda je nadherna.

Je to absolutne nepredstavitelne, ze tady jeste dnes muze existovat neco jako Severni Korea a jak tam lide ziji. Vubec uz ani nemluve o americkem presidentovi. Skoda slov.

0 0
možnosti
VJ

Díky za uznání. ... Když vzpomínám na minulý režim, tak se mi to jeví, jako jeden flám, protože právě proto, že lidé nic nemohli, vymýšleli blbosti, jak se zabavit a práce bylo něco, co se muselo, bylo nevážené až nenáviděné. To samozřejmě přináší přiměřené výsledky. Možná by to v SK nebylo tak utažené, kdyby neexistoval stejnojmenný národ opačného ražení a kdyby nebylo sankcí. Ono stejně všeho do času a až se to tam změní, většina lidí bude zklamaná, že se ráj nekoná, podobně jako u nás. Pokud dojde k sjednocení, asi na tom vydělají, jako východní Němci, nicméně nástup do prudce rozjeté ekonomiky bude pro ně dost drastický. Z veksláků se stanou vážení podnikatelé, protože pružně zareagují na vzniklou situaci, prostý lid zůstane levnou pracovní silou, ale snad bude mít alespoň co jíst.:-/

0 0
možnosti
TG

R^Díky za krásný cestovatelský blog.

0 0
možnosti
Foto

Přečetl jsem s chutí; mimo jiné i proto, že miluji Asii.

Ale dovolte mi pár kolegiálních cestovatelských a blogerských rad. osobně bych blog rozdělil aspoň na tři. V dnešní uspěchané době... to víte. Fotografie je lépe si vychutnat, když je dáte do galerie (na to je volba v editoru po kliknutí na "Obrázek").R^

Co dodám ještě za sebe? ̈

- S tou uličkou v letadle jste můj člověk.

Kontroly byť i jen na přestupech (transferu) jsou stále běžnější. (Mne to potrefilo napsledy v červnu na novém letišti v Istanbulu.) Někde dokonce ještě před nástupem do letadla. Zvýšená bezpečnost. Zvykejte si.R^

- "Incheonské letiště ... WIFI nastartovala automaticky" - mně tam v r. 2016 hackli účet Skype. Naštěstí ho nemohli vyluxovat, protože ho skoro nepoužívám.

- "pop music preferuji právě Asii, protože se kloní k evropským klasickým postupům" - jako příznivec K-popu a J-popu musím dodat, že obě popové kultury se zlhédly v základu v americké hudební scéně (Madona, Pink aj.) - ovšem jejich hudební produkce je ohromující a prochází napříč všemi hudebními žánry (rock hrají tvrději než rockeři atd.).

- "na dveřích naproti visel návod, žel jen v korejštině" - Nevím jaký máte mobilní "stroj", ale můj google translator umí překládat i z kvalitní fotografie - stačí pak prstem přejet požadovaná písmenka - v Japonsku se mi to dokonale osvědčilo.

- "proč bych vám měl dávat jméno, prý proto, abych vás mohla vyvolat jménem" - to je jednak tendence se přiblížit osobě zákazníka - u nás se s tím třeba setkáte v kavárnách Starbucks.A hlavně se tím vyřeší postávání zákaznílů v provozovně, kteří se tak pletou příchozím a vytvážejí nežádoucí dojem přeplněnosti provozovny.

Jinak přeji mnoho zdaru a další zážitky!R^

0 0
možnosti
VJ

Upřímně děkuji za rady. O rozdělení článku jsem přemýšlel (parky zvlášť), ale nakonec jsem to chtěl mít za sebou a dle zkušenosti zájem o článek ze stejné oblasti alespoň na mém blogu klesá. V britsko-americké hudební scéně se vzhlédl asi celý svět, nicméně každý jazyk má svou melodiku a ono to R&B moc k jiným jazyků než je angličtina, nesedí. Čínština má k tomu asi nejblíže (osobně mám rád ch-pop stříknutý folklorem jako zpívá Tibeťanka Yang-ji-ma, korejština se o to také snaží, většinou jsou to takové unilé cajdáky (mám raději korejské filmy a většinou se jim povedou i filmové písně), japonština se svými otevřenými slabikami má mnohem blíže italštině a ve svém frázování je nenapodobitelně svérázná a neskutečně rychlá (Kenshi Yonezu, Eve), ano a Japonci jsou po instrumentální stránce metalisti apriori. Paradoxně mám nejraději Perfume, i když jsem nikdy neposlouchal techno či disco, prostě mi ty krásky učarovaly. V R&B stylu je dobrá Emiko Suzuki, která od malička zpívala gospel (Front memory z filmu Love is Like After the Rain nebo úprava Summertime od J. Joplin, jejíž chrčák v orig. verzi nemohu vystát). Z mladých skupin jsem si oblíbil "Polkadot Stingray" nebo "Girlfriend"... Pokročilé funkce telefonu moc neznám, jsem rád když se tím nemusím zabývat. Ale díky za info. Vyzkouším. Jinak bych dle Goog. tr. nikomu nedoporučoval s někým mluvit, protože by mohl někoho dost urazit. V korejštině to vyplivne buď základní neformální tvar nebo naopak ten nejformálnější používaný většinou jen v psané formě. Ale je dobrý pro kontrolu výslovnosti....Dávat iniciály každému, kdo má v zadku otvor (případně postranní vývod), aby to do davu vyřvával, se mi opravdu nelíbí. A nemám potřebu se kamarádit s pinglem. Za chvíli budeme dávat lidem kopii klíče a info, kdy nejsme doma.;-D

0 0
možnosti
VJ

Díky. Co se týče práce, jsem snaživý:-)

1 0
možnosti
JZ

Pěkný blog. Zní to trochu bizarně, ale Jižní Korea podle mě jedním z mála států, kde je svět ještě normální. Taky bych uvažoval, že se tam přemístím, nebýt toho velkého Una:-)

0 0
možnosti
VJ

Díky.:-) Dlouho to tam ale normální neměli, různé diktatury a kdoví jestli jsem neviděl jen pozlátko. Chtělo by to tam strávit tak 3 pracovní měsíce se všemi starostmi okolo. Ale jestli jim to funguje, tak klobouk dolů. Nicméně svého dosáhli obrovským pracovním nasazením a duševní flexibilitou, které se českému člověku většinově moc nedostává.

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...