Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Misto T10 jste mel koupit online Hola BCN na 48 hodin za 13,50 Eur. To plati vsude a neomezene po cely Barcelone a okoli vcetne linky metra na letiste a zpet.

Mozna jsme se tam i nekde minuli kdyz pisete ze jste tam byl v pulce rijna. My tam leteli 13 a vraceli se vecer 20 rijna.

Fotky mate pekny R^, a to povidani okolo je super, taky jsme tam nazbirali hafo fotek. Dle blogu jste asi z Liberce. Ja kousicek od Liberce. Svet je nekdy malej. ;-)

0 0
možnosti

Tak druhou jízdu jsem jel až třetí den, takže asi nevyplatilo. A deset jízd bez časového rozpětí mezi nimi za 10,20 € je doslova super. Zmínil jsem se o tom kvůli doporučení pro někoho, kdo plánuje cestu. A ano, možná jsme se tam potkali. Jojo, svět se pořád zmenšuje, růst obyvatel, rozvoj technologií a člověk dnes ani s tak menšinovým jazykem jako je čeština si už nemůže být jist, že ho nikdo neslyší. Stalo se mi dvakrát u sagrady, že jsem hleděl do věží, najednou se vedle mě objevily mladé ženy, fotily a brebentily a já jsem jim k tomu přihodil větu komentáře. To jste měl vidět to štronzo.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^to je krásný blog-opravdu moc se vám povedl a přestože jsem tam párkrát byla, na vašich fotkách jsem objevila spoustu věcí, které mu tehdy unikly-máte skvělý postřeh a cit pro vyhledávání zajímavých detailůR^:-)

0 0
možnosti

Díky:-) Jojo, v prohlížení si něčeho jsem dobrej ;-D;-D (To lenoši bývají)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

To, že Gaudí vytvořil plastické modely svých budov, je mi pochopitelné. Ale že tyto stavby realizoval, když tvůrčímu člověku klade odpor vlastně každý na stavbě účastný tvor, od investora, projektanta až po posledního zedníka a technika, to v případě tak složitých výtvarných architektonických kreací pochopit nedovedu. No, byla to jiná doba, ale stejně. A také, jako vždy, rozhodovala finanční podpora mecenášů, kteří Gaudího prosazovali.

0 0
možnosti

Naprosto se s vaším názorem ztotožňuji.

1 0
možnosti

Náhodou, krásný blog! A ani jedno selfie, Vítězslave... polepšete se.:-)

2 0
možnosti

Přitom každou chvíli jsem někomu posloužil jako fotograf. Jedna slečna chtěla foto, kde by byla zblízka celá a zároveň i celá budova. Snažil jsem se ji vysvětlit, že je to neproveditelné ;-D. Nakonec se spokojila s "od pasu nahoru". Mám to podobné jako Shun, o které jsem psal v příspěvku o Bergenu, nabídl jsem ji, že ji vyfotím a ona to odmítla s tím, že osoba na fotce pak zabírá 50% výhledu. Pocítil jsem k ní úctu, neboť ženy více podléhají tomuto rozmaru. Neumím si představit, že bych si udělal archív fotek z výletu a na 90% z nich koukal na sebe. Jaká to trapná samolibost.;-D (Asi jiné je to s rodinou). Dokonce pod vlivem tohoto vývoje začali na telefonech dělat přední (selfie) foťák s větším rozlišením než zadní.

2 0
možnosti

Ve Španělsku jsem nebyl a v tomto životě už mi asi nebude dopřáno a tak díky za krásný exkurs do BarcelonyR^

1 0
možnosti

Pokud vám pohybová soustava slouží, tak některé lety jsou opravdu hodně levné. Stačí si nechat posílat upozornění ze stránek "Pelikán".

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Není to příliš krátké?!:-))

Jsem se jen číhla, na co se mám těšit až budu mít na to potřebný čas.

A těším se moc!

Už se bohužel nikam nevydám, a ten Gaudí mě zajímá (a nejen).

0 0
možnosti

Dobrý den Maruško, jak píši, domy praskaly ve švech od návštěvníků, takže z prohlídky skoro nic nemáte. Lépe si doma v klidu prohlédnout nějaké kvalitní profesionální fotografie.:-) Dokumentaci má Gaudí širokou.

0 0
možnosti

Tedy většinou dlouhé blogy čtu tak ledabyle, ale ten Váš jsem přečetla poctivě a skvělé :-) Krásné fotky, bezva čtení R^ Barcelona mě také láká, ještě jsem tam nebyla, tak snad se mi někdy poštěstí a pěkně solo jako Vy!

2 0
možnosti

Jsem rád, že se líbilo. Solo má své výhody, především s nikým se nemusíte o ničem dohadovat, ale má to i své mínusy.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS