Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^super blog a na hodnocení pana Faltýna se vykašlete, mě naopak připadáte velice vtipný-inteligentní skoro až anglický suchý humor-pasáž o modlení nemá chybu;-D;-D

0 0
možnosti
VJ

Tak jsem fotky jakž takž přiřadil k textu, abych zjisti, zdali opozice neměla pravdu:-) A moc se mi to nelíbí. Obava, že z neoddělených fotek vznikne filmový pás, kde jednotlivé fotky ztrácí něco ze své individuality se naplnila.

0 0
možnosti

A víte, že máte pravdu. Jde to číst můj muž, a není to ono.

Člověk má být svůj, a nýmandy neposlouchat:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Díky za hezký fotoblog. Moc ráda jsem se podívala tam, kam jsem to při své návštěvě nestihla. A jestli jsou tam nějaké drobné nesrovnalosti, věřte, že to zase tak nevadí. Nejde sladit úplně všechno. Díky za fotky i text, strávil jste nad dost času pro ty, které to zajímá. :-);-)

0 0
možnosti
VJ

Jsem rád, že se líbilo. Napsané jsem to měl hned, ale ten výběr fotek byla fuška, obvykle jich cvaknu víc, když už něco fotím, zabere to prakticky stejně času jako jeden dřívější klasický snímek, v telefomu mám paměť 128 Gb, takže můžu cvakat, jak je libo a archívek roste do obludna.

1 0
možnosti
Foto

S výjimkou části s moderní věžovou architekturou se Vám to dost rozporuplně rozpadlo - mám na mysli mluvené slovo a fotografie.

Např. hovořit o mostu z Harry Pottera a přitom nedat jeho fotografii - tím jste výrazně ochudil své "čtenáře" o názorný zážitek.

Je mi líto, ale Vy budete asi vůbec suchopár. Pochybuji, že byste docenil vtipnost Angličanů, kteří si přejmenovali moderní výškové budovy trefněji než je nazvali jejich vůrci... okurka, struhadlo na sýr, (zbytek taktně přejdu)...

Zrovna tak jste totiž mohl napsat v ůvodu "mé zážitky nemovitého nízko-nákladového batůřkáře jsou nízko-nákladové" - ale po přečtení Vašeho blogu jsem pochopil, že smysl pro humor nemáte ani ten anglický.

Na druhou stranu jste mne pobavil Vaším rozhodným odsuzování toho, co jste sám neokusil... KFC... větší delikatesy než mušle a krevety v "paele" nenajdete (pro příště nízkonákladový doporučuji výlet do Španěl).

No a techická poznámka: je-li vám líto rozlišení fotografií, lze zde stvořit rovněž galerii, která je ma tom s rozlišením fotografií mnohem lépe.

Cestování zdar!

0 1
možnosti
VJ

OK, beru váš názor. Nedostatků jsem si vědom, také jsem na to upozornil. Kdybych měl na začátku sladit fotku se slovem, musel bych tam dát několik nudných fotek z letiště, letadla a z vlaku, což jsem absolutně neměl v úmyslu nebo bych tam nechal zeď textu. Tohle je především fotoblog a to povídání je jaksi navíc většinou k oddělení fotek, nějak nemám rád, když jsou blízko u sebe (a ani moc nepočítám, že to většina čte) a také jsem počítal s tím, že pokud není člověk úplný dement, tak si vše spáruje. Suchopár jsem, nikdy jsem nebyl bavič, sorry, hledejte jinde milý pane Faltýn. Ze Španěl jsem se právě vrátil a schodou okolností (potřeboval jsem súrně na záchod) jsem navštívil Burger King a s prominutím to kuře uvnitř muselo samovolně zdechnout dávno před zpracováním. Ale papejte si tam, nikomu to neberu, proti gustu žádný dišputát. Každý máme jiné chutě. Například v omastku se topící bůček jsem nejedl snad čtvrt století a vy vypadáte, že ho dlabete nejmíně 2x týdně a splachujete ho řádným pivečkem a asi vám zrovna nepojede makrobiotika. Holt každý jsme jiný a existují třeba lidé, kteří před chutí upřednostňují přínos tělu.:-)

1 0
možnosti

Vítězslave, velký dík za tenhle fakt moc povedený blog. Jsou ty Vaše blogy čím dál lepší, lidštější:-)

Do Londýna jsem se, bohužel, nikdy nepodívala. A Vy jste to skvěle napsal, že mám pocit, jako bych tam byla. Mám ráda tu cihlovou architekturu, jak jste bydlel. A to jídlo co chválíte, byla jistě španělská paella. Dělám českou variantu bez mořských potvor. K těm mám stejný vztah jako Vy, tedy odpudivý:-))

A ty fotky v blogu...fakt krásný. Co do záběrů i kvality týká.Těším se na další blog.

p.s. ty Hundertwasserovy domy určitě ze svého plánu cest neškrtejte:-)

0 0
možnosti

oprava...Co se záběrů...

0 0
možnosti
DR

Koukám že u Tower Bridge je stále zakotven pro mě veleslavný lehký křižník Belfast. Jednou snad navštívím. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...