Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádherný fotoblog. Moc pěkné fotky a rozumné povídání. Skoro ve všem s Vámi do velké míry souhlasím. Přeji Vám, ať se na tomto světě naučíte šťastně žít, aniž byste musel příliš opouštět Vaše ideály.

0 0
možnosti
VJ

Ono to není zas tak hrozné, jak to vypadá, když se udělá seznam především těch špatných vlivů. Hrozné to je, když si jeden uvědomí, jaký má člověk (obecně) potenciál a jaké by to mohlo být, kdyby se chtělo a kam se to jeho nepoužíváním řítí. Jsem rád, že se líbilo.:-)

0 0
možnosti

Vítězslave, to je tedy super blog! Sice jste se mezi skvělými fotkami (ten vysoký mrak je nádherný) pěkně "vylil", ale nemůžu jinak, než souhlasit. Vidím to všechno, co jste zmínil, rozebral - naprosto stejně. Takže díky!

(Třeba nějaké poklidné místo k bydlení najdete. Záleží samozřejmě na pracovní příležitosti).

1 0
možnosti
VJ

Zdravím, článek jsem uveřejnil před odchodem do práce, v práci mám divný pocit, když se na počítači začnu věnovat něčemu soukromému, takže reaguji až nyní. Sousedce jsem napsal a vypadá to, že se trochu zklidnila. Lidé mnohdy způsobují nějaké nepříjemnosti neúmyslně a stačí, když se to nějakou taktnější formou dozví. Jinak už se stížnostmi končím. Kdo si stěžuje, život si ztěžuje.:-)

2 0
možnosti
Foto

Na Franťáku to není o nic lepší. Buďte rád za Hokejku.

Ještě min.2 roky. Úplně Vám rozumím.:-)

Fotky pěkné.

0 0
možnosti
VJ

Co bude za dva roky? Apokalypsa? Nebo jste někde vyčetla mou smrt? Jednoho si v Hokejce cením a to, že do lesa mám doslova, co by kamenem dohodil. Kateřinský les a za ním Radčice (poslední fotka). Tam u vás jsem byl v jednom z těch vysokých paneláků u jedné známé na návštěvě v předposledním patře a docela pěkný výhled.

1 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...