Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vítězslave, když jste tady začal psát, bylo jasné, že jste - řekněme jiný, zvláštní. Ale, že se od Vás dočkám tohoto blogu, by mě tedy ani ve snu nenapadlo. Když jsem ho otevřela, a viděla tu délku, chtěla jsem to vzdát. Ale jak jsem četla a poslouchala hudbu, najednou jsem zjistila, že jsem u...prrr, vrrr, crrr....a konec.

Moc Vám za tento blog děkuji (určitě se k němu ještě vrátím) - vše - (obrázky, hudba, a zejména text) mě velmi oslovilo.

(ty filmové scénáře byste měl nabídnout, konečně by se dalo na něco dívat)

0 0
možnosti
VJ

:-)Když někdo při čtení zapomene na čas, tak je to známka, že se to dá číst a to samozřejmě potěší.

1 0
možnosti
MJ

Jestliže při ohlédnutích, pochybách, vznikají tak krásné blogy, co na to říct... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...