Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy člověka vždycky potěšíte...R^:-)

0 0
možnosti

Také jsem potěšen z potěšení.:-)

0 0
možnosti

Obrázky jsou nádherné, škoda, že jsem tam nebyl taky.

0 0
možnosti

To já jsem zase nebyl jinde. Taky škoda. ;-D

0 0
možnosti

J49i60ř23í 37H28r48b42e11k

10. 12. 2016 16:09

Moc pěkný článek k zamyšlení, myslím, že jsme na podobné vlně... tipuju, že kromě „Básní z Ledové Hory“ to bude také něco od Eckharta Tolleho nebo přímo advaity vedanty?:-)

0 0
možnosti

Díky. Vámi uvedené neznám, směrů a autorů je opravdu hodně, člověk bývá přitažen tím, co souzní s jeho nasměrováním. Upřednostňuji spíš přímé hledání v původních zdrojích. Jinak jde o to nebýt nikdy spokojený s polovičatostí nebo nejasností a být bedlivý pro nové podněty a být vždy připraven ke změně směru. Vše za sebou se pak dá ocenit jako potřebnou zkušenost, i když si člověk říkal, čemu jsem to vlastně sedl na lep. Na Chan-šana jsem nenarazil z filosofického hlediska, ale prostě proto, že mám rád starou asijskou poezii a v obchodě jsem poličku na toto téma už celou vybral. Ale na knihu Tao-t-ting nedám dopustit.:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotkyR^

Text jsem vydržela číst jen chvíli, protože už je vás hledačů duchovna fakt hodně, a tak jsem v tom jela, tak to není pro mě nic nového.

:-)

0 0
možnosti

Díky za palec. Fotky opravdu nejsou nic moc, je to jen mobil a pokud je člověk chce mít skutečně krásné, musí se tomu opravdu věnovat, jako všemu, což není můj případ. Řekl bych, že skutečných hledačů duchovna moc není, to by ten svět vypadal jinak. Spíš je na světě spoustu těch, kteří si myslí, že už toho vědí dost (jedno jestli v materiální nebo duchovní sféře), že se slovy pobrali i pointu a právě svou povrchní domýšlivostí přivádí tenhle svět na pokraj záhuby. Pak věci, které jsou věčné, jsou staré i nové zároveň. Pro člověka se staré věci stávají novými, jen když on sám v sobě překoná určitou hranici. Na to, že vám někdo předhodí úžasné nové informace, které vám pohodlně a bez snahy o vlastní proniknutí do problematiky ukážou nové výhledy, můžete opravdu čekat věčnost. A nakonec v článku jsem dal odkazy na ty, kteří mají mnohem víc co říct než já, především ta kniha o barvách je "outside the box and totaly natural in one".

2 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...