Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nádhera!! ještě, že jsem Vás objevila. Mám Vás v oblíbených a spadl jste mi do reklam...

0 0
možnosti

... to jsem tedy dopad ... jako odpad. Teď mě napadá, že re-klama je opakované klamání.

1 0
možnosti
Foto

Soulad duše a těla, vzájemné si vyhovění a nastolení pohody místo štvaní se za hmotnými statky, které jsou z převážné míry zbytečnostmi. K procházce přírodou bych dodal, pokud to jde, tak naboso. V noci spíme na izolaci(molitan), jen z postele sklouzneme, nazouváme bačkory s gumovou podrážkou, potom boty zase na gumě či UH a jsme celý den odizolováni. Náboženství světa bez rozdílu, přes všechny prosazované bludy, razilo a razí povinnost si kleknout, sepnout ruce a nějakou chvíli se modlit. Modlitby není v podstatě oslovování někoho nahoře ale vymezení času, po který v této poloze setrváme. Tím se zabraňuje, aby tento pro tělo prospěšný stav netrval mžik. Je to podobné jako když si děti při čištění zubů drmolí v duchu nějakou básničku. Sepnutím rukou a pokleknutím, či položením hlavy na zem dochází k propojení biookruhů v těle a se zemí.

0 0
možnosti
Foto

No jéje, že příroda uzdravuje! S přibývajícím věkem se k vracím čím dál víc, až jednou s ní zase splynu...

0 0
možnosti

A někdo vás naseká do polívky ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...