Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Na toto téma je starý vtip z matričního úřadu:

Chci se přejmenovat. Jak se jmenujete? Jan Ho.no. Ano, chápu a jak se chcete jmenovat? Josef.

0 0
možnosti
Foto

Jednou jsem potkala člověka, který se jmenoval Horymír Šemík :-)

0 0
možnosti
VF

Rodiče asi byli vlastenci.

0 0
možnosti
MS

To poslední indiánské jméno se bude výtečně hodit pro neúspěšné sportovce na OH v Riu. :-)

0 0
možnosti

Cha cha, už to jméno cenzura nepustila komplet, tak znovu;-D

znal jsme z Košic Člověka co se jemnovaL iNG. Štefan Ku*da - nedalo mi to a kliknul jsem na google teď, a podívejme, pořád je aktivní;-D:

A) v o l í

mandátovú komisiu v zložení:

1. Ing. Miroslav OLAŠ - predseda

2. Ing. Štefan KU*DA - člen

3. Mgr. Viliam SEDLÁR - člen

0 0
možnosti
PM

U nás na celnici když jěště byla v Holešovicích seděli ve třech kancelářích vedle sebe Vránová,Straka a Holub...

0 0
možnosti

Opravdu skvělý blog!:-)

Pěkně jsem si početla.

Měla jsem kolegu, který se představoval ne obvyklým ...já jsem...ale....mé jméno je. Jmenoval se (Vámi zmiňovaný) Šoustal:-))))))

1 0
možnosti
MR

;-)Kdysi jsem dělala v pojišťovně a z pojistek jsme si vypisovali zajmava jména. Vojtěška Posekana zůstane v mé mysli navždy. Pochybuji, že to bylo chtěné dítě........

2 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...