Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Vaše "souřadnice" narození jsou skoro neuvěřitelné... fakt to nebylo pár minut před nebo po třinácté?:-) Jsem troškař, jsem jen třináctého... myslím, že bylo úterý.. Blog se mi moc líbil.R^

0 0
možnosti
VJ

Podle máminých slov to bylo po jedné, ale nevěděla přesně. Pamatuji si, jak jsem jako malý kluk objevil takovou kartičku s obrázkem čápa, která vypadala jako složený pohled nebo svatební oznámení (nevím, jestli se to tak běžně dříve v porodnicích dělalo), a tam bylo 13 hodin. Jinak proč neuvěřitelné, vzhledem k tomu, že se na světě lidé rodí každou vteřinu, tak se prostě v tu dobu někdo narodit musí:-)

1 0
možnosti
NM

...když Korea tak u mne to bývá vždy to druhé číslo a určitě přijdete na to proč??

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...