Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Toto je hodně zajímavý blog. Díky moc za něj. Přeci jenom jsem ve věku, kdy už se s těmito současnými vymoženostmi, v tomto případě počítačovými, grafickými softwary, hned tak nepotkám. A tak jsem ráda za tu možnost to vidět v praxi. 

(moc hezká profilová fotka:-))

R^

0 0
možnosti

J93a80r23a 97R82a40n70k

6. 12. 2015 2:34

Diky za jednu lekci zdarmaR^

Dospivala jsem na komiksech a lehce jsem si zvykla na graficke novely.

Mam strasne maly dum a vse je zarizene na lehko, jak se zde rika "mid century modern Danish" v teaku, tak jako kdysi rodice v 60. letech v CSR.

Vase "hra" se mi libiR^

 https://www.etsy.com/shop/CIRCA60

0 0
možnosti

Já jsem tedy kromě zadní strany Ábíčka (a Pifíka uvnitř), žádné komiksy nečetl. Já jsem byl pořád venku.:-) Grafické novely? Ani jsem nevěděl, že něco takového existuje. Mám rád spíš pohyb. Raději bych točil filmy než dělal fotky. Taky nemám moc rád ty japonské postavičky s příliš velkýma očima. Z anime spíš Miyazakiho nebo Shinkaie, prostě velké příběhy. Za vizuálně nejkrásnější anime, které jsem kdy viděl, považuji "Zahradu slov - Kotonoha no niwa" (Makoto Shinkai) - opravdu skvost

0 0
možnosti

I kdepak, perokresbu to absolutně nezvládlo. Na tu je potřeba trochu fištrona.

0 0
možnosti

Souhlas, jsou to ty samé linie jako pro comic. Pracuje to jen s plochami, linie se vytvoří při ostrých přechodech mezi barvami nebo odstíny.  Muselo by to rozlišovat jednotlivé objekty a vztahy mezi nimi. To by musel být trochu jiný software, téměř umělá inteligence.

1 0
možnosti

To je moc dobrý, to si uložím, abych se k tomu mohla vrátit :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...