Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Toto je jeden z nejlepších traktátů, který jsem v poslední době četla. Vždycky si říkám, nic není lepší než tichá procházka lesem. V tuto chvíli jsem ráda, že jsem dala přednost čtení před lesem. Dlouho se mi to nestalo. Děkuji.

0 0
možnosti
JT

hezké, na blog opravdu dlouhé, člověk se občas ztrácí. Je vidět, že "ateistická" země duchovně roste (tak mi to připadá aspoň na tomto blogu). Díky za rozbor, i když trochu smutný, ale i trochu nadějný.

0 0
možnosti
VJ

Vy tam vidíte nějakou naději? To si budu muset přečíst.:-)

0 0
možnosti
KA

K58a23r27e44l 18A30d67a56m

20. 7. 2015 0:08

Skvěle napsané dílko. 

R^

0 0
možnosti
JP

J48a16n 44P36a45l98l31a17s

19. 7. 2015 21:51

Mladý muži, velmi zajímavá úvaha, byť poněkud dlouhá, děkuji.

Moc by mě zajímalo, proč a jak vlastně vznikly rasy. Poptával jsem se kreacionistů i evolucionistů, ale jasnou a logicky přijatelnou odpověď jsem nikdy nedostal.

0 0
možnosti
VJ

No mládí, kéž by, ale samozřejmě vše je relativní. Pokud je vám 65 a víc, mohl byste být mým otcem, jste o generaci starší a máte plné oprávnění k takovému oslovení. Jinak se nedivím, že od zmiňovaných -istů jste odpověď nedostal, v obou případech hledí na věc z určitého úhlu, který je právě z toho jejich úhlu logický a částečně pravdivý, ale jdeme-li dále a trochu si ty jejich modely pootočíme v ruce, nějak to přestává čím dál víc sedět. Něco důležitého chybí a možná je to větší, než si zmínění -isté dokáží představit, leč bylo by chybou zde o tom přímo mluvit, neboť přístup k takovýmto informacím či jakýsi rozšířený výhled těsně souvisí s onou v článku zmiňovanou chybou, která těžce blokuje jistou pojmovou představivost a předem svými břitvami vymezuje hranice zkoumání, takže se chová jako středověká církev, která předem zamítala vše, co překračovalo kanonizované názory a postupy. Kdo hledá najde, když opravdu chce a předsudky jsou jako sfingy Sandonorika.

0 0
možnosti
JN

J93i42ř29í 10N95o74s91e75k

19. 7. 2015 16:35

R^ Hodně dobré, díky.

3 1
možnosti
VJ

:-) škoda že rezervoár zdejších emotikonů je tak malý, třeba úklona nebo jen sklopené oči by se hodily

1 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...