Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak vážená expedice v čele s presórem Zajíčkem Řeháčkem. Dost bylo odpočívání, zásoby obnoveny, tráva zválená - je čas pokračovat směr Pik Puškin. Ať ta vodka nezteplá:-)

Poděkujeme panu Janáčkovi za možnost spočinutí.

 Medková vrátí Cimrmana z oka. 

Avanti!!!

5 0
možnosti
FF

Dobrý den pane Janáčku, doufám, že si z naší skupinou neděláte přílišné starosti, jsme do jednoho příznivci Cimrmanovci . Za odměnu Vám prozradím jeden jeho výrok o kterém se málo ví, „málo kameníků, hodně trpaslíků" dodnes se vedou spory o původní mistrově myšlence.

5 0
možnosti
FF

A já bysem si s dovolením také přispěl...;-)

4 0
možnosti
Foto

Na Mt Blanc, tam by se chtěl drápat každý.... :-)

5 0
možnosti

Mont Blanc je dobyt, vážení spolulezci VR^EU[>-]:-)

Tak šup, nefuňte, a sápejte se k vrcholu! Čeká nás spousta práce!

4 0
možnosti

Tady je jen pauza na nezbytnou dobu k doplnění zásob a uvaření nové várky řemenové polévky.

Zde uctíme památku průkopníka horolezectví u nás - Járy Cimrmana, a vzpomeneme expedice Altaj-Cimrman, uskutečněné v r.2007 na jeho počest.

Další cíl naší výpravy je Pik Puškin (5100m) na přání loudy Medkové, jen jako odskok při cestě na Elbrus.

2 0
možnosti

Toto je velmi povedené ;-DR^

1 0
možnosti
VJ

Jelikož samochvála smrdí, tak nehodlám reagovat. Raději mám kritiky, protože chválení neposkytuje prostor k vytváření dalších kydů.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den. Děkuji za zajímavou osvětu. R^

A současně bych si dovolil doplnit Cimrmanovu gynekologickou zpěvohru: "O dvanácti měsíčkách", jejímž smyslem bylo připravit naivní podkrkonošské děvečky na tvrdou realitu života. :-)

3 0
možnosti
VJ

O té jsem slyšel. Byl v ní prý melodicky popsán Cimrmanův ztracený vynález ovulačního indikátoru. Měl podobu náramku s drahým kamenem, který reagoval na ph prostředí víte kde a podle toho měnil barvu. Ženy si tak nemusely vést kalendář plodných a neplodných dnů a muži věděli hned a bez ptaní, kdy nastala pravá chvíle. Prostě svítila zelená. 

Ve zpěvohře byl okamžik zjištění pravé chvíle zvýrazněn zesíleným kontrapunktem basy a pikoly.

2 0
možnosti
PK

Dobře se mi to čte, díky.

0 0
možnosti
VJ

To jsem rád, je to známka, že písmena jsou ve správném pořadí.;-D

1 0
možnosti
Foto

Jen pro přesnost: "élek" je maďarsky "žiju". "Bydlím" se řekne "lakom".

0 0
možnosti
VJ

Omluvám se, maďarsky neumím, za větou je poznámka "ale to beztak každý ví". Předpokládal jsem, že tvrzení, že znalost maďarštiny je běžnou samozřejmostí bude mít humorný tón. Jinak v anagramu mi zbylo slovo élek a to jsem vygúglil. Byl jsem překvapen a rád, že to sedí s tématem věty, trochu mě mrzelo, že to není 3.os.  Překladač pro "bydlím" nejdříve nabídne élek a jako alternativu lakom. Napište tedy stížnost správcům překladače. Podle zpětné vazby z přeložených vět se odvážím tvrdit, že jsou to zaměnitelná synonyma a že je Maďar podobně jako v češtině Čech také tak používá. Opravdu mě nenapadlo, že k takové kravině jako je tenhle článek, budu muset něco vysvětlovat. Ale chápu, nomen est omen, a když je někdo Babel, bude jazyková správnost pro něj prioritou. Pardon, na to se nedalo nepoukázat.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...