Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nas, vyrostle na dadstine to nejspis prilis neuchvati. Ale dobrej pokus.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den - já bych k Vaší zajímavé přednášce jen doplnil, že malá obliba číslovky "kolik" se pravděpodobně datuje až do dob Cimrmanovy výpravy do Amazonky. Ve funkci primáře polního lazaretu v Macapá musel Mistr často čelit přívalu střevních onemocnění a každoranní dotaz "Kolik dnes máme kolik" ho uváděl do stavu tropického šílenství na čtyři.

Po zavedení dotazu "jak mnoho" tyto problémy sice ustaly, ale zase se zkomplikovalo obchodování s tibetskými velkofarmáři, kteří jej častovali potměšilou otázkou "jak mnoho jak"? :-)R^

3 0
možnosti

Vynikající pojednání o géniovu vztahu k jazykům, zejména pak k češtiněR^

Jenom bych si dovolila podotknout, že studie RSDr Severáka říká, že to zvíře nebylo Potučňák, ale Potočňák botičský, kterého si Cimrman vzal na cestu k Inuitům jako živou konzervu..... Tak nevím.

(musím pochválit profilfotku -kdykoliv ji vidím, mám dobrou náladu. Je skvělá.:-)

1 0
možnosti
Foto

...a doufám, že si Cimrman s sebou vzal též nějakého čuníka jako "živý salám" :-)

1 0
možnosti
Foto

Poslyšte, autore. On se se změnou SW změnil také kodex blogu, který říká, že autor má mít profilové foto s rozpoznatelným obličejem?

A vy jste tedy jaká psí rasa, mohu li se zeptat?

0 0
možnosti
Foto

Napište to příště panu Petříkovi, Mackovi a pod.

Jinak Váš příspěvek se netýká obsahu blogu, je urážlivý a měl by být smazán.

Pro autora blogu karma.

4 0
možnosti

Ja, ja, čeština je také moje kobylek.

2 0
možnosti

Já to znám v drobně odlišné podobě "Češtin být můj kobylek"

0 0
možnosti
Foto

Celé od zač. do konc. mě pobaviloR^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1427x
Tadá...